Sweet Thing - Keith Urban

Sweet Thing

When I picked you up for our first date baby
Well, your pretty blue eyes, they were driving me crazy
And the tiny little thought that was so amazing
Is they were looking at me
I held open the car door for you
Then you climbed inside and slid on over
To the other side,I thought my,oh my

Sweet thing
The moon is high and the night is young, come on and meet me
In the backyard under the Cottonwood tree, it's a good thing
And I'm wishing(Tell me I'm not dreaming)

Yeah, I know I'm gonna see you first thing tomorrow
But I just couldn't wait so I had to borrow
Uncle Jake's Mustang, it's his favorite car
And so I can't stay long
Standing here feeling like a love struck Romeo
All I wanna do is hold you close and steal a little more time
Is that such a crime?

C'mon sweet thing
Won't you climb on out of your window while the world's sleeping?
'Cause you know I need you and there's no way I'll be leaving
'Til we're kissing on the porch swing, oh my sweet thing, woo!
Oh my sweet thing, sweet thing, sweet thing

oh my little sweet thing, woo!Aw c'mon sweet thing,yes you are

甜蜜的事

當我第一天注意到你的時候,寶貝
嗯,你美麗的藍色眼睛,他們讓我失去理智
我閃過一絲神奇的想法
他們正看著我嗎
我幫你把車門打開
你爬上車,然後開始滑
到另一邊,我心想,我的天啊
 
甜蜜的小事
月亮高掛天空,夜晚生機盎然,你跑來找我
在後院的棉白楊樹下,這麼棒的事
我希望......(請告訴我這不是在作夢)

昨天,想要見你是我第一件記得的事
我在也等不下去了,所以我去借了
傑克叔叔的福特野馬,這是他最愛的車
所以我不能久留
我就像被愛情擊中的羅密歐,站在你面前
我只想把你抱緊,再偷的多一點的時間
我犯法了嗎?

來吧!甜蜜的小事
當世界陷入沉睡,你還不從你的窗戶爬出來嗎?
因為你知道我需要你,我沒有理由離開
直到我們在陽臺的鞦韆上接吻 我的甜蜜小事
 
噢,我生活中的甜蜜小事,快來吧
就是你

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 艾倫 的頭像
    艾倫

    艾倫的故事小棧

    艾倫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()