A Thousand Years - Christina Perri

A Thousand Years

Heart beats fast
Colors and promises
How to be brave,How can I love when I'm afraid
To fall
But watching you stand alone
All of my doubt,Suddenly goes away somehow
One step closer

I have died every day waiting for you
Darlin' don't be afraid,I have loved you for a Thousand years
I'll love you for a
Thousand more

Time stands still
beauty in all she is
I will be brave,I will not let anything
Take away
What's standing in front of me
Every breath,Every hour has come to this
One step closer

And all along I believed,I would find you
Time has brought,Your heart to me
I have loved you for a Thousand years
I'll love you for a
Thousand more

One step closer

千年以後

心跳加速
絢爛的誘惑和無謂的承諾
要怎麼勇敢,當我害怕沉淪,我該如何去愛
但看見你孤身一人站在哪裡
我所有的疑慮,瞬間消失殆盡
我向你走近一步

等待你的每一天,我毫無生氣
親愛的,你不需要害怕,我已經愛你一千年了
而我會繼續愛你
直到下一個一千年

靜止瞬間
她是如此美麗 但我會勇敢,我不會讓任何事物離我而去
是什麼站在我面前呢
每個呼吸,每分每秒都是為了此刻
我向你靠近一點

再我孤單時,我堅信一定會找到你
時間將會把你的心帶回我身旁
我已經愛你一千年了
而我會繼續愛你
直到下一個一千年

再向你靠近一步

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 艾倫 的頭像
    艾倫

    艾倫的故事小棧

    艾倫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()