See You Again - Charlie Puth

See You Again

It's been a long day without you my friend,
And I'll tell you all about it when I see you again
We've come a long way from where we began
Oh I'll tell you all about it when I see you again, when I see you again

Why'd you have to leave so soon, yeah
Why'd you have to go
Why'd you have to leave me when I needed you the most
'Cause I don't really know how to tell ya that I'm feeling much worse
I know you're in a better place but it's always going to hurt
Carry on
Give me all the strength I need to carry on

How do I breathe without you feeling so cold
I'll be waiting right here for ya till the day you're home
Carry on
Give me all the strength I need to carry on

So let the light guide your way, yeah,
Hold every memory as you go,
And every road you take will always lead you home, home

When I see you again, see you again, When I see you again

來日再見

朋友,自從你離去,也經過了一段日子
當我們來日再見,我會把全部告訴你
從我們出發至今,路程是如此遙遠
當我們來日再見,我會全部告訴你

為什麼你要這麼趕著離去
為什麼要走
為什麼選在我最需要你的時候離我而去
因為我實在無法告訴你,我現在有多難過
我知道你已經到了一個更好的地方,那卻使我永遠無法釋懷
撐下去
請送給我足夠的力量,讓我度過悲傷

沒有你的陪伴,我該怎麼呼吸,一切是如此冷淡
我會留在這裡等,直到你回家的那天
別放棄
我需要你的堅強,讓我克服苦難

就讓那道光指引你前方的路吧
當你離開時,抓緊每一分回憶
記住每一條你經過的道路
它們將永遠能帶你回來
「回家」

當我們來日再見

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 艾倫 的頭像
    艾倫

    艾倫的故事小棧

    艾倫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()